გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან. გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას. შევქმენით კითხვარი მოსწავლეთა სხვადასხვა სწავლის სტილისა და ინტელექტის დასადგენად.ვიმუშავეთ პროცედურებზე. შევქმენით ვებგვერდები და დავამატეთ ბლოგზე. გავეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის დოკუმენტებს და შვქმენით ხარაჩო.
воскресенье, 11 июня 2017 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
ტრენინგის ბოლო დღე დავასრულეთ ონლაინ კითხვარების შევსებით. მოვაწესრიგეთ პორტფოლიო. მოვისმინეთ ჯგუფის ყველა წევრის პრეზენტაცია. ლელა კუკავ...
-
ტრენინგის ბოლო დღე დავასრულეთ ონლაინ კითხვარების შევსებით. მოვაწესრიგეთ პორტფოლიო. მოვისმინეთ ჯგუფის ყველა წევრის პრეზენტაცია. ლელა კუკავ...
-
გავეცანით ტრენინგის მიზნებს და ამოცანებს. მივიღეთ ინფორმაცია პროექტის შესახებ: როგორ უნარებზეა გათვლილი პროექტი, რას უნდა მოიცავდეს პროექტ...
-
გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან. გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას. შევქმენით კითხვარი მოსწავლეთა სხვადასხვა ს...
Комментариев нет:
Отправить комментарий